Наша дружна і велика команда робить все, щоб наші клієнти закохалися в свої прикраси раз і назавжди, і не розлучалися з ними. Але не виключаємо, що є нюанси, через які вони можуть не підійти. В наших бутиках таке трапляється дуже рідко. І все ж ми підготували опис умов.
За законодавством України КМУ №172-94-п в редакції 07.12.2005, «... ювелірні вироби належної якості з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння (у тому числі, органогенного походження), напівдорогоцінного каміння поверненню та обміну не підлягають...»
Ми йдемо назустріч нашим улюбленим клієнтам і проявляємо гнучкість, тому ми можемо здійснити обмін ювелірних прикрас у бутиках Youko протягом 14 календарних днів з моменту покупки, якщо товар не підійшов за розміром, кольором або іншими вагомими причинами.
ПРИКРАСИ ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ
Виняток обміну становлять такі випадки:
Товар має видимі механічні пошкодження або сліди користування;
Прикраса змінила властивості через неправильну експлуатацію: після взаємодії з речовинами, що містять хлор і йод; кремами, що містять ртуть та її сполуки; з лужними миючими засобами; через купання в басейні, під впливом інших зовнішніх факторів;
Прикраса виконана на замовлення;
Прикраса була модифікована і кастомизирована за твоїм запитом.
Зверни увагу:
Обмін прикрас відбувається за допомогою кур'єрської служби «Нова Пошта» без вказівки опції «накладений платіж». Ми не приймаємо обмін із зазначенням післяплати або кур'єру «в руки».
Прикрасу можна обміняти на аналогічну або іншу в межах ціни купленої. Якщо ти хочеш поміняти свою прикрасу на виріб з ціною вище, ти можеш це зробити за умови доплати різниці вартості.
Передоплата на прикраси, створені «на замовлення», в разі відмови клієнта від товару не повертається.
Процедура обміну в Youko
Ми раді допомогти з обміном прикраси в будь-який час.
Ти можеш написати нам: +38 (099) 741-50-54 (Viber, WhatsApp, Telegram).
Або зв'язатися в Facebook/Instagram: @youkojewelry.